2010. január 30., szombat

egy macska komótosan végigbillegtette fenekét két fehér kocsi között, jég alatta, ég felette, jó a dolga.. ki szerette, el mért engedte? .. ez honnan ugrott be? .. Edda, egy kicsit másképp, hűtlen.. ha más lehetnék, mennyi minden jobb volna, na de akkor más kellene, az bosszantana.. elvetélt gondolat

egy öreg nő, egy öreg férfi, egymás fele kacsáznak, megállnak, pár szót váltanak, a szél felkavar egy kis havat, továbbmennek.. ügyesek, megküzdöttek megannyi nehézséggel, még mindig itt vannak, ők a nyertesek.. én még alig kezdtem el az életet, s annyiszor, de annyiszor feladtam volna, fel is adtam, mások akarata tartott itt, mint ahogy mások akarata hozott a világra.. más akarta, hogy létezzek, most meg én kell fenntartsam akaratukat, sőt magaménak kell érezzem.. az állat irigylésreméltó, nem gondolkozik azon, most létezzek, vagy ne létezzek.. az embernek lenyűgöző képességű agya van, mégis butaságokkal tölti az idejét.. semmi sem értelmetlen, mindennek van valamilyen oka, célja, valamire szolgál.. hát ez is.. érvelgetnek egymásnak a különböző személyiségrészek a fejemben.. társadalmi szempontból teljesen felesleges, hacsak nem a cinikus részét veszem figyelembe.. a társadalomnak jó az inaktív fogyasztó, nem okoz zavart, fenntartja a termelés-fogyasztás körforgását.. részigazság.. a társadalom fejlődik, nagy lomhán, számunkra kevésbé átfogható módon.. agyalok, ez is egyike a számos menekvési módszereimnek.. közben ott a kérdés: watashi wa otona desu ka.. kerülöm tekintetemmel, tudom, hogy "bűnös" vagyok, ide-oda utazok gondolatvilágban, a közvetlen valóságot pedig nagy ívben kerülöm, hanyagolom.. két kupac ruha, nincs kedvem elrakni, az ágyat bevetettem, nagy pirospont, a fordításra rá se köhintettem s már dél van.. a feketepontokat még nem osztják, mikor eljön az ideje, akkora lesz, hogy haza se tudom cipelni, aztán sírhatok az emlékeim kerítése mellett lekuporodva, mind én műveltem, meg lehet inni a levét

körbe-körbe a szargödörbe' .. mit csinálsz már megint?

George Carlin-t nézek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum