2010. február 7., vasárnap

keresgélem az összefüggést az elektronika és a nukleáris fizika között.. gyász, hogy ennyire párhuzamos vagyok ezekkel a dógokka' :)

mondanám, hogy van még idő mindent megtanulni, ami érdekel, dehát az önámítás, most rögtön beadhatom a kulcsot.. eddig ennyit tudtam kihozni az életemből, ez az alapja mindannak, ami ezután még esetleg lesz.. kusza filozófiai-pszichológiai-irodalmi és pszeudo-tudományos ismeretekre építeni komoly tudásköveket? zselatinra kastélyt húzni.. vicces lenne, ha nem az én életemről beszélnék.. így.. beletörődés.. ennyire vitte az agyam.. magamba szippantottam két idegen nyelvet, elcsámcsogtam néhány szakmának a bevezetőrészein, kiköptem, most meg fogom a fejem.. mi lesz veled emberke? miből fogsz te megélni? nagy a csábítás, hogy egy elmegyógyászati intézet tömlöcét válasszam

nem szabad feladni, bátorítanának azok, kiknek fontos vagyok.. súgd meg véletlen, mit tudok én, ami gazdasági szempontból hasznos? mi az, amivel fenntarthatom jelentéktelen kicsi életem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum