2010. április 1., csütörtök

nam, április elsejét megtisztelem egy személyes bejegyzéssel

éjjeli fél kettő van, magasról leszarom az egyensúlyt, val'színűleg ezért használtam jegyzetfüzetnek egy ideje Sputnikot.. tököm tele van az állandó lelkiismeretfurdalással, hogy nem teszek eleget, nem felek meg az elvárásoknak.. néhány óra múlva megyek terápiára.. ha nem szednék gyógyszereket, felmondanék a pszichiáteremnek.. ennyire tudtam fejlődni, és többet nem kérek

próbáltam elképzelni, hogy milyen volnék, ha mindent teljesítenék, amit jóakaróim szerint, inklúzíve a saját felettes énem szerint, teljesítenem kellene.. egy ideig menne, úgy érezném, nem én vagyok aki, azokat a dolgokat teszi, de menne, aztán nagyon megelégelném, és teljesen ki akarnék kapcsolódni aka 'inkompatibilis vagyok a civilizált emberi élettel' érzés.. persze, a vadonban se maradnék sokáig életben.. eh, hagyjanak szépen békén, teszek, amennyit tudok s akarok

(hehe, dühös nyafogás, nulla poén)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése